:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جهان بین - نظام‌سازی مهم‌ترین اقدام بعد از تشکیل یک انقلاب است - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول بسیج دانشجویی کشور:

نظام‌سازی مهم‌ترین اقدام بعد از تشکیل یک انقلاب است

5 مرداد 1395 ساعت 13:13

مسئول بسیج دانشجویی کشور گفت: در جامعه اسلامی دنبال دو ویژگی هستیم، یکی معنویت و دیگری رفاه مادی مورد نظر اسلام است که بایستی به همه آن‌ها جامه عمل پوشید.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از منطقه آزاد، داوود گودرزی مسئول بسیج دانشجویی کشور در جمع دانشجویان طرح ولایت دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری گفت: انقلاب یک موجود زنده و حرکت تدریجی و تحول از بدی‌ها به خوبی‌هاست و اگر دفاع از انقلاب اسلامی به معنای حفظ وضع موجود است این تفکری غلط است.

داوود گودرزی افزود: دفاع از انقلاب یعنی تضمین حرکت انقلاب درغیراین صورت فرق دولت با نظام اسلامی چیست و عبارت من انقلابی‌ام یعنی چه؟

گودرزی با بیان اینکه همه باید بدانیم در یک جبهه دائمی مبارزه هستیم و روحیه انقلابی را تقویت کنیم اظهار داشت: ما باید تبدیل به یک مجاهد انقلابی شویم و این امکان‌پذیر نیست مگر در سایه جهاد کبیر و عدم تبعیت از دشمن و دانشجویان در دفاع از انقلاب تقیه نکنند.

وی با بیان اینکه نظام‌سازی مهم‌ترین اقدام بعد از تشکیل یک انقلاب است، اظهار داشت: در دولت اسلامی محتوای نظام ما باید اسلامی شود.

گودرزی ادامه داد: در جامعه اسلامی دنبال دو ویژگی هستیم، یکی معنویت و دیگری رفاه مادی مورد نظر اسلام است که بایستی به همه آن‌ها جامه عمل پوشید.

وی گفت: بیایید از خودمان بپرسیم آیا اصول و آرمان‌های اولیه انقلاب محقق شد یا نه؟ هم تحقق آرمان‌ها مهم است و هم اینکه عدم انحراف از آرمان‌ها مهم است

مسئول بسیج دانشجویی کشور یکی از اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی را کرامت انسانی عنوان کرد و گفت: کرامت انسانی یعنی انسان از نگاه قران خلیفه‌الله است و نباید به او دروغ بگویی به او تهمت بزنی و...این انسان نباید لنگ معیشت باشد.

داوود گورزی اضافه کرد: امروز تئوریسین‌های فرهنگ غربی می‌گویند استقلال یعنی چه و همه در دهکده جهانی هستیم، برخی از این تئوریسین‌های داخل هم عرضه می‌دارند که ما چه کاری به سوریه و فلسطین داریم؟ این‌ها همان افرادی هستند که مبنای فکری خود را از غرب گرفته‌اند و همواره بدنبال تحت پوشش بودن هستند.

چگونه با این همه روایات و احادیث و فرهنگ غنی باز هم سخن از دفاع مظلوم گفتن سخت است.

وی خطاب به شرکت‌کنندگان طرح ولایت دانشجویی گفت: شما مسئول هستید نسبت به مسایل پیرامون و اگر گفتید من انقلابی‌ام یعنی شما انقلاب را به پیش می‌برید، تداوم انقلاب اسلامی امروز مهم‌ترین مسئله است.

پاسخگویی به شبهات دانشجویان و طرح پرسش و پاسخ از سوی مسول سازمان بسیج دانشجویی از دیگر برنامه‌های این مسئول در سفر به چهارمحال و بختیاری بود.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 29609

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/29609/نظام-سازی-مهم-ترین-اقدام-بعد-تشکیل-یک-انقلاب

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir